8 نشانه که می گویند شما یک عاشق و مادر فوق العاده با ویژگی های شخصیت بتا هستید

یکی از معروف ترین تقسیم بندی شخصیت ها به دو دسته آلفا و بتا است که بسیاری از ویژگی های شخصیتی شما را نشان می دهند.

خبر را برای من بخوان

8 نشانه که می گویند شما یک عاشق و مادر فوق العاده با ویژگی های شخصیت بتا هستید


یکی از معروف ترین تقسیم بندی شخصیت ها به دو دسته آلفا و بتا است که بسیاری از ویژگی های شخصیتی شما را نشان می دهند.

روانشناسان تقسیم بندی های متعددی را برای جداسازی تیپ های شخصیتی متفاوت دارند. هر یک از این تقسیم بندی ها با توجه بر روی یک جنبه و یا چند جنبه از خصوصیات اخلاقی ۲ صورت گرفته است.

یکی از انواع طبقه بندی تیپ های شخصیتی معروف به شخصیت های آلفا و بتا است که اولین بار توسط روزنمن و فریدمن معرفی شد.

ویژگی های یک زن قدرتمند بتا

مادر

۱.بمب روحیه

شما برخلاف زنان آلفا روحیه ای بسیار لطیف و مهربان دارید در عین حال در روابط دوستانه بیشتر به حای انکه به احساسات و خواسته های دوستانتان توجه کنید خواسه و نیاز خود را در اولویت قرار می دهید.

۲.انرژی مثبت خالص

شخصیت های بتا افرادی ریلکس و خوش بین هستند که حتی اتفاقات ناراحت کننده را به خوبی پشت سر می گذارند. در برابر تغییرات از خود سازگاری نشان می دهند و کمتر دچار ناامیدی می شوند.

۳.حس خوب رضایت

شما ریتم ارام زندگی و بدون ریسک های عجیب و غریب را بیشتر ترجیح می دهید و همیشه از چیزی که هستید چه موقعیت مالی و چه موقعیت اجتماعی احساس رضایت می کنید و کمتر در پی تغییر ان هستید.

زن

۴. رهبری عالی

انچه که هر مردی برای داشتن یک خانه آرام و پر از سرزندگی نیاز دارد را زنان بتا به خوبی ان را فراهم می کنند. زنان بتا بهترین گزینه برای پاسخگویی به نیاز راهبری و قدرت طلبی در مردان هستند.

۵.صبور

زنان بتا معمولا افرادی صبور و باگذشت هستند و با روحیات و لطافت زنانه خود می توانند خشن ترین و عصبی ترین افراد را آرام کنند.

۶.شنونده ای فعال

شما تنها با قدرت گوش دادن خود می توانید آرامش را به اطرافیانتان هدیه بدهید گوش دادنی از جنس همدردی و نیرو بخشی.

رهبر

۷.اعتماد بنفس کم

یکی از ویژگی های زنان بتا که مردان را آزار می دهد اعتماد بنفس پایین و نیاز به توجه ویژه است. آن ها نیاز دارند تا هر روز ابراز عشق را ببینند و به محض کوچک ترین بی توجهی عکس العمل نشان می دهند.

۸. علاقه به قدرت

زنان بتا برخلاف زنان آلفا علاقه ای به قدرت ندارند. آن ها پکیج کامل از زنانگی کلاسیک هستند.دلسوز و دلخوش به لذت های ساده و همچنین آن ها را برای عشق و مادرانگی ساخته اند.