سایت خبری طلا

مچ بند Fitbit Charge ۵ به زودی رونمایی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


فیت بیت، یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه گجت‌های هوشمند قصد دارد بعد از مدت‌ها از محصول جدید خود به نام Fitbit Charge ۵ رونمایی کند.


به گزارش موبوایران، فیت بیت، یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه گجت‌های هوشمند قصد دارد بعد از مدت‌ها از محصول جدید خود به نام Fitbit Charge ۵ رونمایی کند.

 محصول قبلی فیت بیت که در زمینه گجت های هوشمند فعالیت دارد به نام Fitbit Charge ۴ دارای پنل OLED با نور پس زمینه، سال گذشته در ماه مارس معرفی شد و به نظر می‌رسد که شرکت Fitbit در حال آماده شدن برای راه اندازی مچ بند Fitbit Charge ۵ به عنوان مدل جانشین است. به تازگی Evan Blass، کارشناس مشهور، تصاویری با وضوح بالا از Charge ۵ را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد راه اندازی آن بسیار نزدیک است.

ویژگی ها و تاریخ احتمالی رونمایی از مچ بند Fitbit Charge ۵

تصاویر فاش شده تایید می‌کند که شارژ ۵ مجهز به صفحه لمسی رنگی و یک ردیاب تناسب اندام خواهد بود و ممکن است ویژگی‌هایی مانند سنسور ضربان قلب نوری و سنسور SpO۲ برای محتوای اکسیژن خون را ارائه دهد. طبق گمانی زنی‌ها این محصول جدید شرکت فیت بیت در تاریخ ۲۳ اکتبر که در صفحه نمایش ذکر شده است، رونمایی و رندر‌های فاش شده نشان می‌دهد که مچ بند Fitbit Charge ۵ حداقل در سه نوع رنگ در بازار موجود خواهد بود.

مشخصات Fitbit Charge ۴

برای یادآوری مجدد، مچ بند هوشمند Fitbit Charge ۴ دارای صفحه لمسی OLED خاکستری با نور پس زمینه است که با یکبار شارژ می‌تواند تا ۷ روز دوام بیاورد، با این حال با GPS روشن تنها پنج ساعت می‌تواند کار کند. این برنامه ویژگی‌های ردیابی سلامتی مانند ردیاب ضربان قلب ۲۴/۷، سنسور SpO۲، ردیاب خواب، جلسات تنفس هدایت شده، ردیابی فعالیت‌ها و حالت‌های تمرین مبتنی بر هدف، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، ارتفاع سنج، شتاب سنج ۳ محوره، هشدار اعلانات، صفحه ساعت قابل تنظیم و بلوتوث ۴.۰ را ارائه می‌دهد و این دستگاه با اندروید و همچنین دستگاه‌های iOS سازگار است.