سایت خبری طلا

موتورولا موتو E20 با سیستم عامل اندروید گو معرفی شد+قیمت

منبع: دیجیاتو


شرکت موتورولا در سکوت خبری از گوشی موتو E20 رونمایی کرد. این محصول یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مکس ویژن دارد و اندروید ۱۱ گو را اجرا می‌کند.


به گزارش موبوایران، شرکت موتورولا در سکوت خبری از گوشی موتو E20 رونمایی کرد. این محصول یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مکس ویژن دارد و اندروید ۱۱ گو را اجرا می‌کند. گوشی جدید موتورولا از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است و کاربران در کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه می‌توانند آن را با قیمت ۹۹ یورو تهیه کنند.

این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و یک بریدگی در بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی است. صفحه نمایش IPS این دستگاه نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و از نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند موتورولا شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم که چینش عمودی دارند و زیر آن‌ها یک فلاش LED قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی موتو E20 نیز ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 است.

قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه T606 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. این تراشه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عملکرد متوسطی خواهد داشت. اندروید ۱۱ گو روی موتو E20 نصب شده و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی موردنیاز این گوشی را تامین می‌کند. باتری گوشی از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

موتو E20 از فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند و برای امنیت بیشتر نیز سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی‌اش قرار گرفته است.

قیمت این محصول برابر ۹۹ یورو است و به‌زودی علاوه بر برزیل، برای سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد. گوشی جدید موتورولا در برزیل فقط با دورنگ مشکی و سبز در دسترس خواهد بود، با این حال شاید کاربران در بازار دیگر کشورها به رنگ‌های بیشتری نیز دسترسی پیدا کنند.