سایت خبری طلا

افشای تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو

منبع: دیجیاتو


امروز تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۱ مهر ماه، با آن‌ها آشنا می‌کند. این محصولات از برخی ویژگی‌های سری آنر ۵۰ بهره می‌برند.


به گزارش موبوایران، امروز تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۱ مهر ماه، با آن‌ها آشنا می‌کند. این محصولات از برخی ویژگی‌های سری آنر ۵۰ بهره می‌برند.

هواوی نوا ۹ از یک نمایشگر ۵.۵۷ اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و حفره مخصوص دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد. نوا ۹ به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز می‌شود ولی خبری از پشتیبانی از شبکه ۵G نخواهد بود.

این دستگاه ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ظرفیت باتری نوا ۹ ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه به ۱۷۵ گرم می‌رسد و ابعادش برابر ۱۶۰ در ۷۳.۷ در ۷.۷۷ میلی‌متر است.

در پنل پشتی نوا ۹ دوربین چهارگانه دیده می‌شود که دوربین اصلی‌اش، ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. این سنسور را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/ 2.2، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل است.

گوشی نوا ۹ پرو از نظر سخت‌افزار، دوربین و رم شباهت‌های زیادی به برادرش دارد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس است. ظرفیت باتری مدل پرو کمتر شده و به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد، با این حال از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا به اولین گوشی هواوی با چنین فناوری تبدیل شود.

وزن مدل پرو ۱۸۶ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۴ در ۷۴.۴ در ۷.۹۷ میلی‌متر است. هردوی این گوشی‌ها سیستم عامل هارمونی اواس ۲.۰.۱ را اجرا می‌کنند. نوا ۹ و ۹ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، مشکی و سبز عرضه می‌شوند.